Csomagszállítás

Az alábbi szállítási módok közül választhat:

  • személyes átvétel: nyitvatartási időben a 1046 Bp. Fóti út 113. szám alatt található iPhonepont üzletünkben
  • Házhozszállítás utánvéttel a GLS futárszolgálattal
  • Csomagpontra szállítás a GLS futárszolgálattal

Az iPhonepont partnere a csomagszállításban a GLS. A webáruházunkban megrendelt termékeket – vagy javításra küldött készülékeket üzletünk a GLS segítségével gyorsan és megbízhatóan adja fel magán vagy vállalati megrendelőinknek. A GLS-sel feladott csomagok mindig gyorsan és biztonságban megérkeznek. Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel – ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. A kézbesítéssel kapcsolatos egyedi igényeket kérjük, jelezze áruházunkban történő rendelése során a megjegyzés rovatban. Ezeket a megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a GLS részére, valamint áruházunk ezekben az esetekben alkalmazza a GLS prémium FlexDeliveryService szolgáltatását is. Mindent megteszünk a sikeres szállítás érdekében, így ezeket a kéréseket minden esetben igyekszünk partnerünk segítségével teljesíteni, akár többszöri kiszállítási kísérlettel, vagy esti szállítással (17:00 és 20:00 óra között GLS depóvárosokban). A GLS minden esetben értesíti megrendelőinket a várható kiszállításról, illetve a csomagpontra érkezésről.

Szállítási díjaink:

Webáruházunkban vásárlás esetén a csomagszállítás díja belföldön egységesen 990,-Ft., mely 20.000,-Ft. vásárlási étékhatár felett díjtalan – ezekben az esetekben áruházunk átvállalja a szállítás költségét Öntől.

Üzletünkben történő személyes átvétel esetén díjtalan.

 Fizetési lehetőségek:

  • Üzletünkben történő személyes csomagátvétel esetén készpénzben vagy bankkártyával is fizethet.
  • Csomagszállítás esetén minden esetben utánvétes szállítást alkalmazunk, mely során a GLS futárnak szükséges fizetnie a megrendelt csomag ellenértékét.
  • Banki előre utalásos fizetésre áruházunkban nincs lehetőség.    

Fontos információk:

Rendelést követően a termékek útja és állapota könnyen követhető. Megrendeléseinket SMS-el és e-maillel támogatjuk a csomagok a futárszolgálatnak történő átadástól követhetőek az átvételig. A csomag állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk SMS-el és e-maillel.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után a csomag sértetlenségét és a rendelt tételeket azonnal ellenőrizze!

A legjobb szállítási cím mindig az, ahol Ön vagy megbízottja napközben 8-17-ig elérhető, esetleg azonnal odahívható, amint a futár a megadott telefonon értesítést küld a kézbesítésről.  Az ettől eltérő igények esetén kérjük megrendelésekor megjegyzés formájában előre tüntesse fel a szállításra vonatkozó különleges kérésit.

Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a megadott elérhetőségeken. Az első sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy új időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A teljes költség végösszegről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!

Minimális rendelési érték

A rendelésnek el kell érnie az 2.490 Ft, értékhatárt. Az ez alatti rendeléseket sajnos nem tudjuk teljesíteni!

A fizetési módok speciális feltételei

Bankkártyával kizárólag csomag pontokon lehet fizetni, amennyiben azt az átvevőpont biztosítja. A küldemények és megrendelések követésére webáruházunk e-mail tájékoztatást küld Önnek, amikor a raktárban történő csomagolás után a futárszolgálatnak továbbítjuk a csomagot. A csomag útját probléma esetén ügyfélszolgálatunkon érdeklődve tudja ellenőrizni elérhetőségeinken.

Népszerű termékek!

adminSzállítás