Gyakran ismételt kérdések!

Raktárkészletről azonnal teljesítünk?

Termékeink túlnyomó többségét raktárról szállítjuk. Ekkor a megrendelést követő munkanapon a termék a szállítási cím felé indul, megkezdődik a szállítás. Erről minden esetben külön értesítést küldünk Önnek!


Rendelhető termékeinkre mennyit kell várni?

Rendelhető státuszba kerülnek azok a termékek, amiket 2-5 munkanapon belül tudunk a futárszolgálat részére vagy üzletünkben átadni. Minden termék ilyen státuszba kerül, ha a beszállítóink csúszást jeleznek felénk, de a termékek utánpótlását csupán ideiglenesen nem tudják biztosítani. Ilyen esetekben jó beszállítói kapcsolatainkra való tekintettel a rendeléseket fel tudjuk venni, ez a teljesítést nem fogja akadályozni – csupán néhány nap alatt a rendelt terméket beszerezzük és eljuttatjuk Önnek.


Elfogyott, tehát már nem elérhető?

Amennyiben a termék szállításáról nincs pontos információnk, elfogyott-ként kezeljük és mivel nem tudunk több információval szolgálni, a szállítás várható határidejét sem határozzuk meg. Ilyen termékek esetében üzletünk szívesen segít hasonló képességű terméket választani a szakértő tapasztalt munkatársain információi alapján, az Ön igényeit maximálisan figyelembe véve.


EGÉSZ NAP KELL VÁRNOM A FUTÁRT?

A legjobb szállítási cím:

A szállítási címen már megspórolható a gondok nagy része. Tudjuk, hogy a GLS futárszolgálat 8:00-17:00 között kézbesít, tehát egy napközben üres lakásnál jobb a munkahely, vagy olyan személy címe, ahol később Ön átveheti a csomagot. Amennyiben már a megrendeléskor jelzi felénk egyedi szállítási igényét a megjegyzés rovatban, mindent elkövetünk, hogy kérése szerinti időpontban és helyen történjen a rendelt termék kézbesítése. ebben segítségünkre van a GLS FlexDeliveryService szolgáltatása.

Fontos, hogy kiértesíthessük!

Az értesítéshez a szállítás során bármely pillanatban el kell tudnunk Önt érni. Kérem gondosan ellenőrizze a vásárlás során, hogy jó e-mail címet – telefonszámot adott meg, illetve ügyeljen hogy olyan telefonszámot adjon meg, amin a csomagot fogadó személy olvasni tudja a kiértesítő SMS-t.

Adjon meg megjegyzést a szállítási adatok bevitele során!

A megrendelési folyamat során lehetőség van megjegyzésekben üzenni nekünk, kérjük éljen bátran ezzel a lehetőséggel! A szállításra vonatkozó kéréseket minden esetben továbbítjuk a GLS futárszolgálat felé. Írja megjegyzésként, milyen napszakban tudja fogadni a küldeményt! Ha a címre történő eljutás lehet problémás, írjon megjegyzést ami megkönnyíti a tájékozódást a futárnak – vagy jelölje meg munkahelyén hol veszik át csomagját!


ELROMLOTT, MIT TEHETEK?

Vásárlóink a számla, nyugta, garanciajegy ellenében érvényesíthetik a garanciát a vásárlástól számított 1 éven belül új termékek esetében. Igyekszünk minden esetben az Ön garanciális bejelentését a legrövidebb időn belül kivizsgálni, és a garanciális esetekben késlekedés nélkül új terméket biztosítani Önnek.

A hibás termék visszajuttatása

A hiba javításához legfontosabb a termék visszajuttatása az Ön részéről. Ennek költsége – a jogszabályokat követve – minden esetben a vásárlóra hárul. A költségek csökkentése érdekében természetesen személyesen is visszajuttathatja a hibás terméket, melyre üzletünkben nyitvatartási idő alatt bármikor lehetősége van. Amennyiben ez nem kivitelezhető, a postai/futár visszajuttatást javasoljuk. Javasoljuk a GLS futárszolgálat igénybevételét, tekintettel üzletünkkel kialakított együttműködésünkre a legrövidebb időn belül érkeznek meg hozzánk a GLS futárszolgálatnál feladott csomagok.

A hibás termékek bevizsgálása – tesztelése

Az átvett hibás terméket bevizsgálásnak nekiállunk amint lehetséges. A bevizsgálásra szükség van, a termékgarancia érvényesítéséhez – a hiba jellegének megállapításához. Ennek eredményét továbbítjuk a gyártó és a vásárlók felé. Apple termékek esetében a készülékekre gyártói garancia vonatkozik, melyekhez az ügyintézést üzletünk kérésére átvállalja Öntől. Technikusaink Ön által is hozzáférhetően dokumentálják a teszteket és döntenek a termék további sorsáról. A bevizsgálás a garanciális ügyintézés keretében Önt semmiféle költséggel nem terheli. A termékek gyártói garanciájának érvényesítésében további támogatást nyújtunk, minden felmerülő kérdésre válaszolunk.

A hibás termék cseréje, kiküldése

A tesztekkel igazolható hibás terméket a gyártóhoz juttatjuk vissza. A tesztek szerint hibátlan termékeket Önhöz juttatjuk vissza. Csere esetén a termék  a tesztek alapján nyilvánvalóan és dokumentáltan hibásnak lett minősítve. A kiegészítő termékek esetén a gyártói cserével nem raboljuk az Ön idejét, a hiba beigazolódása esetén Ön készletről új terméket kap és a garanciális időt meghosszabbítjuk. Gyári Apple termékek esetén felvesszük a kapcsolatot beszállítóinkkal a termék cseréjének ügyintézése érdekében.

Előfordul, hogy a termék hibátlan. Ebben az esetben nincs mód cserére, de további támogatást nyújtunk a helyes használathoz akár szóban, vagy írásban.

HOGYAN FIZETHETEK?

A fizetés és a szállítási módok összefüggenek

Készpénzes fizetés bármely szállítási mód során lehetséges. A csomag átadója megkapja a számlán szereplő összeget és az ügylet lezárult.

Bankkártyás fizetés csak abban az esetben lehetséges, ha a kiszállítás olyan GLS csomagpontba történik, amely elfogad bankkártyát.

Előre utalással történő fizetésre áruházunkban nincs lehetőség. Üzletünkben bankkártyát is elfogadunk.


HOGYAN ADHATOK LE RENDELÉST?

Áruházunkta online felületen böngészője segítségével éri el. A böngészőben látható képek, leírások, paraméterek, vélemények és tesztek átnézése után a választott termékek a kosárban gyűlnek össze. A kosár tartalmat Ön ellenőrizheti, majd ezt követi a fizetés a számlázási/szállítási adatok megadása. A vásárlási folyamat során egészen a megrendelést véglegesítő gomb megnyomásáig kell eljutni. Ezután indul útjára a rendelés teljesítése és válik lehetővé a kiszállítás/átvétel. Áruházunkban történő vásárlás feltétele egy regisztráció, mely során a fenti adatok kerülnek kezelésre és tárolásra, így megkönnyítve a jövőbeli vásárlásokat és időt takarítva meg visszatérő vevőinknek.

Vásárlás előtt javasoljuk az élőszóban telefonon történő egyeztetést amennyiben további információkra van szüksége!

Mindenkinek javasoljuk a szóbeli tájékozódást, aki így tudja legjobban meghatározni igényeit. A telefonos rendelés során munkatársunk szakszerű segítséget nyújt a termékek közti eligazodáshoz. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 10:00-18.00 óráig várja hívását. A rendeléshez e-mail címre, telefonszámra, számlázási címre, szállítási címre, fizetési módra és szállítási/átvételi módra is szükség van, ezeket kérjük minden esetben online felületünkön rögzítse. Ezután indulhat útjára a rendelés teljesítése és válik lehetővé a kiszállítás/átvétel. Várjuk hívását a +36 1 781 4245 telefonszámon!

Vásárlás elektronikus levélben, írásban

Az e-mail rendelések esetében is javasoljuk a szóbeli egyeztetést, sőt Ügyfélszolgálatunk minden esetben megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot. Ezért kérjük adjon meg a levélben telefonszámot is, ezen felül pedig törekedjen a minél egyértelműbb fogalmazásra. Ehhez nyújt segítséget oldalunk felületéről letölthető megrendelőlap formanyomtatványunk. A rendelési e-mail-ben célszerű hivatkozni az áruházban található terméknevekre, cikkszámokra és megírni a darabszámot. A rendeléshez e-mail címre, telefonszámra, számlázási címre, szállítási címre, fizetési módra és szállítási/átvételi módra is szükség van. Ezután indulhat útjára a rendelés teljesítése és válik lehetővé a kiszállítás/átvétel. Megrendelését vagy ajánlatkérését várjuk az info@iphonepont.hu címen.


NINCS IDŐM BÖNGÉSZNI – BEUGRANÉK VÁSÁROLNI! LEHETSÉGES?

Természetesen. Üzletünk nyitvatartási időben várja minden kedves érdeklődőnket, akár a prémium szervízszolgáltatásainkat kívánja igénybe venni, akár vásárolna idejét minden alkalommal igényes környezetben hozzáértő kiszolgálással töltheti el – hiszen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra.

Mik a szállítási feltételek a GLS futárszolgálat esetében?

A GLS-sel feladott csomagok gyorsan és biztonságban megérkeznek. Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel – ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 forint áruértékig. A címzett minden esetben értesítésre kerül a GLS álltal a csomag szállítási állapotáról és annak várható érkezéséről, így Önnek ezzel külön nem szükséges foglalkoznia.

 A javításra leadott készülékeim biztosítva vannak?

 A jogszabályi kötelezettségeknek megfelelően vállalkozásunk rendelkezik kötelező felelősségbiztosítással, mely kiterjed mindennemű tevékenységgel összefüggésben történt károkozásra, valamint a 3. személy általi károkozásra is. Így Ön teljes biztonságban adhatja le értékes készülékeit professzionális szemvizünkben. Minden egyes javításra leadott készülék tételenként 2 millió forintig biztosítva van, valamint tárolt adatai is adatmentési biztosítással védettek. Biztosítási kötvényünk részleteiről tájékozódjon üzletünkben.

adminGYIK